STANOVY

 

Hop Trop – pravidla/stanovy fungování futsalového klubu

Hop Trop Ústí nad Labem – futsal,  založen r.1984

Platnost pravidel od 1.7.2012

Hop Trop přihlašuje do futsalových soutěží pořádaných FA ČR v sezóně 2012-13 tým „A“ do Krajského přeboru a tým „B“ do 1.třídy. V těchto pravidlech klubu je dále popsán systém financování a podmínky členství v klubu.

  1. Členství v klubu  Hop Trop
  2. Zásady hospodaření
  3. Struktura klubu, vedoucí týmů a soupisky
  4. Prava a povinnosti člena
  5. Seznam členů a potvrzení o zaplacení členského příspěvku
  6. Seznam členů a kontakty

 

1. Členství v klubu

Členem je možné se stát po zaplacení členského příspěvku. Aktivně hrající člen klubu musí mít navíc zaplacený futsalový příspěvek FA ČR.

Čestným členem jsou dále zakladatelé klubu.

Čestným členem jsou dále ti, kteří jakkoliv finančně či materiálně podpoří či přispějí do rozpočtu Hop Tropu.

Členský příspěvek pro sezónu 2012-2013 je stanoven na 1.000 Kč splatný do 30.9.2012 v hotovosti vedoucímu týmu nebo bezhotovostně na účet 115434853/0300 (do poznámky jméno, VS: datum narození).

Členský příspěvek FA ČR pro sezónu 2012-2013 je 200 Kč a je splatný společně s členským příspěvkem Hop Tropu.

Členství v klubu je stanoveno na 1 rok do 31.8.2013. Členství bude automaticky prodlouženo po zaplacení příspěvku na další období.

 

2. Zásady hospodaření

Do příjmů zahrnujeme členské příspěvky a sponzorské dary.

Sponzorské dary pro sezónu 2012-2013 jsou:

  • Lukáš Kozák ve výši zaplacených řádných příspěvků od členů klubu do 30.9.2012
  • Míra Balej ve výši 10.000 Kč

Výdaje na sezónu 2012-203 zahrnují

  • Startovné a pořádání domácích zápasů A týmu v hale Jateční (celkem cca 13.500 Kč)
  • Startovné a pořádání domácích zápasů B týmu v hale Jateční (celkem cca 10.000 Kč)
  • Vánoční posezení v prosinci (do výše 1.500 Kč)
  • Dokopná po skončení jarní sezóny (do výše 1.500 Kč)
  • Startovné na letním turnaji a 1 den ubytování pro hráče  (do výše 3.500 Kč)

Celkové odhadované výdaje na sezónu 2012-2013 jsou cca 30.000 Kč. Detailní evidence výdajů je zaznamenávána na klubových webových stránkách. Případný přebytek ve vyúčtování se převede do další sezóny.

3. Organizační struktura

Čestným předsedou klubu je Vitalij Černecký

Sekretářem klubu je Radek Steklý

Vedoucím „A“ týmu je Radek Steklý, jeho zástupcem Tomáš Hlatký

Vedoucím „B“ týmu je Míra Balej, jeho zástupcem Zdeněk Balcar

Vedoucí či jeho zástupce je zodpovědný za určení sestavy pro zápas. Vedoucí současně vystupuje při utkání jako kapitán nebo kapitána zvolí a zajistí veškeré administrativní záležitosti okolo utkání (zajištění míče, vyplnění zápisu, odevzdání zápisu po utkání, zaplacení rozhodčích, odemknutí a uzamknutí haly – současně dbá na dodržování podmínek pro provoz haly).

V případě jakékoliv změny těchto stanov či rozhodnutí o přijetí nového člena či vyloučení člena toto rozhodují: čestný předseda, sekretář, vedoucí týmů a jejich zástupci. Pro přijetí rozhodnutí je zapotřebí 4 potvrzující hlasy.

Změna vedoucího týmu či jeho zástupce může být vyvolána i ze strany ostatních členů klubu a to v případě, že bude s touto změnou souhlasit nadpoloviční většina ze všech členů klubu.

 

Rozdělení  pro sezónu 2012-2013 (A/B)

 

Radek Steklý

Míra Balej

Tomáš Hlatký (B)

Zdeněk Balcar (B)

Marek Steklý

Jan Vyleťal

Jan Tichý

Jiří Ptáček

Jiří Strnad

Zbyněk Špička (B)

Roman Likař

Marek Didi

Arnošt Černohorský (hostování Combix do 31.3.2012)

Radek Hromádko

Michal Tovara

Jan Žďárský

Jan Franc

 

 

 

 

Do soutěžního utkání může nastopit v A týmu celkem 5 hráčů z B týmu. Za B tým mohou nastoupit maximálně 3 hráči z A týmu.

 

4. Práva a povinnosti člena

  • Člen klubu může nastoupit v soutěžním utkání za Hop Trop
  • Člen klubu se může zúčastnit předvánočního posezení
  • Člen klubu se může zúčastnit dokopné
  • Člen klubu může navrhnout a hlasovat o vedoucím a jeho zástupci
  • Člen klubu se může zúčastnit letního turnaje v r.2013
  • Člen klubu musí uhradit pokutu za udělení ŽK či ČK dle sazebníku a propozic soutěže

 

 

5. Seznam členů a potvrzení o zaplacení členského příspěvku

 

 

pořadí

jméno

členství

Částka k zaplacení

Datum platby

Zaplaceno

1

Radek Steklý

Řádný člen

1200 Kč

31.8.2012 převodem

1200 Kč

2

Tomáš Hlatký (B)

Řádný člen

1200 Kč

27.9.2012 převodem

1200 Kč

3

Marek Steklý

Řádný člen

1200 Kč

7.9.2012 převodem

1200 Kč

4

Jan Tichý

Řádný člen

1200 Kč

30.9.2012 hotově

1200 Kč

5

Jiří Strnad

Řádný člen

1200 Kč

 

 

6

Roman Likař

Řádný člen

1200 Kč

14.9.2012 hotově

1200 Kč

7

Arnošt Černohorský

Řádný člen

1200 Kč

 

 

8

Michal Tovara

Řádný člen

1200 Kč

 

 

9

Míra Balej

Řádný člen

1200 Kč

24.9.2012 hotově

1200 Kč

10

Zdeněk Balcar (B)

Řádný člen

1200 Kč

24.9.2012 hotově

1200 Kč

11

Jan Vyleťal

Řádný člen

1200 Kč

14.9.2012 hotově

1200 Kč

12

Jiří Ptáček

Řádný člen

1200 Kč

14.9.2012 převodem

1200 Kč

13

Zbyněk Špička (B)

Řádný člen

1200 Kč

18.9.2012 převodem

1200 Kč

14

Marek Didi

Řádný člen

1200 Kč

24.9.2012 hotově

1200 Kč

15

Radek Hromádko

Řádný člen

1200 Kč

27.9.2012 převodem

1200 Kč

16

Jan Žďárský

Řádný člen

1200 Kč

14.9.2012 převodem

1200 Kč

17 Jan Franc Řádný člen

1200 Kč

   

18

Vitalij Černecký

Čestný člen

-

 

 

19

Miloš Šnobl

Čestný člen

-

 

 

20

Lukáš Kozák

Čestný člen

-